Primul mare distribuitor care vorbeşte despre structura costurilor şi impactul în business. Macromex: Energia are un plus de 52%, combustibilul, plus 46%, materiile prime şi produse, majorare de 30% şi serviciile au o creştere de 20%

Autor: Miruna Diaconu 02.11.2022

♦ Pe lângă brandurile partenere, Macromex are în portofoliu şi brandurile proprii anume Edenia, Corso, La Strada, Azuris, Casa Gruia şi Food & Glory, un brand lansat recent cu produse ready-meal refrigerate. Albert Davidoglu, CEO al distribuitorului de bunuri de larg consum Macromex, spune că o ten­dinţă observată în această perioadă este faptul că oamenii aleg să cum­pere mai mult produsele mai ieftine, în timp ce produsele premium pierd din teren. „La Macromex, avem un porto­foliu de produse foarte bine calibrat pe toate nivelurile de preţ. Observăm că produsele cu preţuri mai mici per kilogram au o dinamică mai mare faţă de anul trecut, în timp ce pro­du­sele premium înregistrează o uşoară scădere“, spune Albert Davidoglu, CEO al Macromex.