Cel mai important nume care lipseşte din moda locală, Uniqlo din Japonia, şi-ar putea pune România pe hartă abia în 2024-2025

Autor: Cristina Roşca 04.11.2022

♦ Grupul testează acum apele în Polonia cu un pop-up store, iar dacă lucrurile merg bine, japonezii ar putea deschide în această ţară şi primele magazine permanente. Grupul japonez de modă Fast Retailing, unul dintre cei mai mari jucători de profil din lume, ar putea intra pe piaţa locală abia în 2024-2025, aducând brandul fanion Uniqlo, spun sursele din piaţă. Decizia de a veni însă va fi influenţată de evoluţia pe care marca o va avea în Polonia, cea mai dezvoltată piaţă din regiune, unde japonezii au deschis un pop-up store. Spaţiul din Varşovia e menit să testeze apele pe această piaţă, iar dacă rezultatele vor fi bune, anul viitor şi chiar şi 2024 vor fi ani în care atenţia se va îndrepta către această ţară. În cazul în care lucrurile merg bine şi cu magazine permanente, România ar putea fi următoarea ţintă, mai spun sursele ZF, care adaugă că o intrare pe plan local nu va avea loc mai devreme de a doua jumătate din 2024. Decizia gigantului japonez de a venit în România, după Polonia, ar fi jus­tificată de o serie de factori, înce­pând cu populaţia ţării – a doua cea mai mare din regiune – şi continuând cu apetitul românilor pentru modă şi trenduri.