Ce vor românii de Black Friday: Sondaj: Şase din zece români vor să facă achiziţii de Black Friday, iar mai mult de jumătate vor să cumpere electronice şi electrocasnice
Şase din zece români intenţionează să facă achiziţii de Black Friday, iar mai mult de jumătate, 58%, vor să cumpere electronice şi electrocasnice, urmate de îmbrăcăminte şi produse IT&C, arată un studio realizat de MKOR.
Majoritatea respondenţilor (86%) spun că vor cumpăra din magazinele online din România.
Articolele de Fashion sunt primele pe lista celor din Generaţia Z (48%), în timp ce electronicele şi electrocasnicele sunt căutate cu prioritate de restul segmentelor de vârstă. Produsele IT&C sunt vizate în principal de persoanele cu venituri mari.
Mai mult de jumătate dintre consumatori şi-au făcut planuri pentru reducerile din luna noiembrie. Cel mai mare interes pentru acest eveniment se vede la tineri (Generaţia Z şi Millennials, 71%), persoanele cu venituri mari (>5000 lei) şi părinţi (68%) .
Apetenţa ridicată a românilor pentru promoţii se vede pe tot parcursul anului, mai ales în contextul economic dificil din prezent, în ultimele 6 luni, 78% dintre participanţii la sondaj declarând că au căutat mai mult produse aflate la oferte, soluţie preferată în principal de Millenials, cei cu venituri mici şi părinţi (83%).