Silvia Sticlea, Nestlé România: Vrem ca şi în 2023 businessul să se menţină pe un trend ascendent. Ce ne au arătat ultimii ani însă, e că niciun an nu seamănă cu altul. În 2021, în România, Nestlé a obţinut afaceri de 1,1 mld. lei, plus 18%

Autor: Cristina Roşca 14.11.2022

♦ Gigantul elveţian are nouă divizii, printre care Nespresso, Nestlé Professional şi Cereal Partners Worldwide CPW.

Silvia Sticlea, country mana­ger Nestlé România, spune că principalele provocări cu care businessul s-a confruntat în 2022 sunt legate de găsirea celor mai bune soluţii pentru menţinerea aprovizionării de-a lungul întregului lanţ. Primele probleme de aprovizionare au apărut în timpul pandemiei, ele continuând şi în 2022, şi fiind acutizate de scumpirile pe bandă rulantă care au dus la închideri de fabrici sau la rupturi de stoc.

„În plus, trebuie să căutăm şi să găsim tactici pentru a răspunde adecvat comporta­men­tului actual al consuma­torilor. Remarcăm o atenţie sporită a clienţilor faţă de ceea ce cheltuiesc. Observăm fie re­du­cerea consumului, dar păstra­rea brandurilor prefera­te, fie îndreptarea spre promo­ţii sau alegerea altor mărci.”