Gen Z. Tribe lifestyle: Mihai Panfil a dus brandul Origo şi în Dorobanţi, cu un nou concept, diferit de cel care a lansat businessul, în urmă cu aproape zece ani

Autor: Alina-Elena Vasiliu 17.11.2022

Printre băutorii de cafea de specialitate, numele Origo nu trece niciodată neremarcat. Şi pentru că celebra cafenea din zona Izvor cucerise deja tot publicul avizat, fondatorul businessului a decis să mai facă un pas şi a mers cu un al doilea spaţiu, de data aceasta în Dorobanţi, tot în Bucureşti.

„Origo înseamnă «People of Specialty», barista şi oaspeţi - o comunitate de oameni creativi, educaţi, deschişi, curioşi care împărtăşesc experienţe şi poveşti de viaţă în timp ce savurează o cafea bună. Pentru Dorobanţi, am gândit un spaţiu care să răspundă unei nevoi specifice - aceea de a lua în mână punga de cafea. Am creat un spaţiu în care oaspetele degustă şi găseşte alături de barista cafeaua pe care să o prepare acasă, aşa cum îi place“, povesteşte Mihai Panfil, fondator şi managing partner la Origo.