(P) Un altfel de showroom auto – CUPRA aduce la Bucureşti conceptul CUPRA Garage

Autor: Publicitate 17.11.2022

CUPRA, cel mai nou brand al Grupului Volkswagen, a devenit rapid o marcă globală, dezvoltând ȋn cei 4 ani de existenţă o reţea de distribuţie puternică, ce a reuşit să vândă ȋn primele 9 luni ale acestui an 100.000 de autovehicule. Aproape 18.000 dintre acestea s-au livrat ȋn luna septembrie, ȋn concordanţă cu creşterea exponenţială a mărcii.

Acum CUPRA aduce şi la Bucureşti conceptul de showroom CUPRA Garage, un spaţiu unic care ne oferă o perspectivă clară ȋn ceea ce priveşte viziunea mărcii: un brand provocator, urban şi independent. Noul centru se evidenţiază prin identitatea proprie şi exclusivă a mărcii, prin elementele de design ȋn culoarea cuprului care subliniază ȋncă o dată unicitatea şi eleganţa modelor sale.

"Este nevoie de o abordare strategică ȋn ceea ce priveşte alegerea unei noi locaţii, deoarece trebuie să fie recunoscut totodată şi potenţialul pieţei unde se face lansarea. CUPRA este un brand neconvenţional, iar CUPRA Garage este un element cheie în strategia acestuia de implementare locală. Dorim să generăm experienţe unice şi emoţionale, iar faptul că avem propria noastră locaţie în showroom-ul CUPRA Garage din Bucureşti, confirmă faptul că ne transformăm ambiţia în realitate”, a declarat Horaţiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România.

1.         Cum evoluează termenele de livrare pentru CUPRA?

Ȋn contextul actual (criză semiconductori, fluctuaţii lanţ distribuţie, context internaţional) termenul mediu de livrare este de 6 luni pentru modelul CUPRA Formentor. Desigur, ȋn funcţie de configuraţie / motor termenul poate fi mai mic sau mai mare (până la 12 luni).

2.         Cele mai multe mărci deja mizează pe standardizare. Cât de personalizabilă e o CUPRA?

Ȋntr-adevăr, putem să vorbim de o tendinţă de a standardiza echipamente sau de a combina mai multe opţionale ȋntr-un pachet.

La CUPRA, echiparea standard acoperă zona de siguranţă (ȋn funcţie de model, până la 10 airbaguri, asistent menţinere bandă, tempomat adaptiv cu funcţie de frânare automată ȋn caz de coliziune, controlul electronic al stabilităţii, faruri LED Matrix, etc), confort (sistem climatizare cu 3 zone, oglinzi ȋncălzite, reglabile şi pliabile electric, volan ȋncălzit, sistem infotainment ecran 12), conectivitate Apple Car Play wireless şi Google Android Auto, scaune sport confort). Personalizarea se poate realiza cu ajutorul dotărilor individuale: sisteme avansate de siguranţă, jante aliaj, dotări confort (haion acţionat electric, inclusiv operare cu senzor mişcare – pedală virtuală), performanţă (sistem frânare Brembo, scaune super-sport, etc), elemente din fibră de carbon (carcase oglinzi, spoiler spate). Şi nu ȋn ultimul rând o gamă de culori actuală, incluzând finisaje mate.

3.         Ce ȋnseamnă CUPRA Garage? La ce experienţă trebuie să se aştepte clientul?

CUPRA Garage reprezintă locul unde modelele CUPRA aşteaptă să-şi ȋntâmpine clienţii entuziaşti. Este un spaţiu modern, primitor, adecvat pentru descoperirea universului CUPRA. Ne referim la maşini, dar şi la gama de accesorii realizate cu maiestrie de către ateliere artizanale: genţi, articole de ȋmbrăcăminte şi ȋncălţăminte, ochelari de soare. Dorim să generăm experienţe unice şi emoţionale pentru clienţii noştri, iar showroomul CUPRA Garage confirmă faptul că ne transformăm ambiţia în realitate.

4.         De ce investiţi ȋntr-un astfel de concept când toţi vorbesc de vânzări online?

Da, ȋntr-adevăr achiziţiile online se dezvoltă rapid şi se regăsesc ȋn tot mai multe domenii.

Marca CUPRA este tânără - a fost ȋnfiinţată acum 4 ani, fiind ȋn etapa ȋn care ȋşi construieşte identitatea şi se face cunoscută. CUPRA Garage oferă posibilitatea clienţilor să interacţioneze cu universul mărcii.

După o documentare online, ȋn CUPRA Garage clientul regăseşte un CUPRA Master - persoana care ȋi va fi alături ȋn fiecare etapă a procesului de achiziţie pentru a lămuri fiecare aspect tehnic sau comercial, interacţiune care va continua şi după livrarea maşinii. La CUPRA Garage clienţii pot face un test drive, descoperind calităţile dinamice ale modelelor mărcii. Iar acest lucru este posibil doar fizic, ȋn showroom.

5.         Cât de mult ajută modelele care n-au corespondent ȋn gama SEAT?

Fiecare model din gama CUPRA are rolul său binedefinit ȋn strategia mărcii. Modelele dezvoltate doar pentru marca CUPRA sunt caracterizate printr-un design modern, sportiv, se fac remarcate şi ajută la promovarea mărcii. Sunt două mărci cu strategii complet diferite, complementare una cu alta.

6.         Cum arată clientul de CUPRA? Cum arată el ȋn Spania sau ȋn Europa de Vest şi cum e cel din România?

Ȋn perioada scurtă de la inaugurarea mărcii ȋn România şi până acum, am ajuns la concluzia că diferenţele dintre clienţii noştri şi cei din alte ţări sunt aproape inexistente. Vorbim de acelaşi profil de cumpărător, tânăr, cu aspiraţii ȋnalte, nonconformist, care achiziţionează maşina ȋn primul rând pentru el şi mai puţin ca imagine şi statut social. CUPRA generează experienţe care inspiră şi stimulează ȋn cu totul alt mod decât o fac celelalte mărci. Iar acest lucru nu poate fi descoperit decât conducând orice model din gama CUPRA.

7.         Veţi avea mai multe showroomuri CUPRA Garage? Ce implică acestea?

Da, avem ȋn plan extiderea reţelei de distribuţie la nivel naţional. Valoarea investiţiei este un efort comun din partea investitorului / importatorului / producătorului, astfel ȋncât să fie atinse standardele de prezentare şi servicii post-vânzare.

8.         Care versiuni sunt cele mai căutate? Ce efect va avea lansarea lui Born?

Cele mai vândute versiuni sunt cele de 1.5 TSI (mai mult de 60%). Iar motoarele de peste 245CP reprezintă o cotă de 10%.

Interesul pentru modelul Born este mare, iar lansarea modelului Born va aduce un plus de notorietate mărcii ȋn România, pregătind introducerea pe piaţă a modelului Tavascan, de asemenea full electric.

9.         Cum se completează pe piaţă SEAT şi CUPRA?

Cele două mărci oferă o gamă de SUV-uri cu adresare către mai multe categorii de clienţi - cei care preferă un SUV compact pentru oraş (SEAT Arona, Ateca), unul cu până la 7 locuri (SEAT Tarraco) sau unul dinamic, orientat către lifestyle (CUPRA Formentor).

Modelele SEAT ȋn variantele hatchback (Ibiza, Leon) sau break (Leon) oferă o soluţie competitivă pentru clienţii corporate (flote mici şi mijlocii). Clienţii care caută un plus de sportivitate pot alege un model din gama CUPRA Leon cu până la 310 CP.