(P) Ce trebuie sa ai în vedere când angajezi o firmă de mutări

Autor: Publicitate 21.11.2022

Planificarea si toată durata procesului de relocare, fie el rezidenţial sau sediul unei companii, este solicitantă logistic, consuma timp si resurse.

Firmele ce oferă servicii de mutare sunt numeroase in momentul de faţa, aşadar va rugam sa găsiţi mai jos câteva sfaturi care să vă ajute in selecţia informată a acestor servicii.

Inventarul este necesar. O firma serioasă va face un inventar al tuturor obiectelor ce vor trebui mutate, pentru a obţine cantitatea si greutatea lucrurilor respective. Persoana care va estima toate caracteristicile serviciului de mutare va trebui sa verifice toate spatiile locuinţei sau sediului companiei ce a contractat serviciile acesteia. O pondere mare in cotaţia de preţ este formata din greutatea si spaţiul pe care îl ocupă obiectele respective in mijlocul de transport. Asigură-te că oferta care îţi este transmisă cuprinde toate serviciile de care ai nevoie şi că îţi este explicată in detaliu.

Nu plăti un avans semnificativ, in special in bani gheata. Companiile care insistă asupra acestei metode au o politică interna îndoielnica ce îţi poate genera probleme cu absolut tot procesul de mutare. Plata se efectuează doar după livrarea bunurilor.

Încearcă sa eviţi firmele care îşi schimba des numele. Persoanele juridice care optează pentru aceasta practica încearcă, de obicei, sa evite anumite nereguli judiciare sau financiare care le-ar putea opri temporar sau definitiv activitatea, sau să înlăture recenziile negative primite de-a lungul desfăşurării activităţii.

Cere referinţe. Daca nu poţi obţine recomandări din partea persoanelor cunoscute, încearcă sa obţii cat mai multe informaţii şi recenzii despre firma respectivă de pe motoarele de căutare, pagina acesteia de internet sau reţelele de socializare unde poţi interacţiona şi cu foşti / actuali clienţi, pentru a cere o părere directa asupra serviciilor acestora.

Verifica activitatea de împachetare. Daca îţi vei pregăti singur lucrurile pentru mutare, firma contractată nu este responsabilă pentru siguranţa acestora. Singura lor responsabilitate este sa livreze bunurile in aceeaşi stare în care au fost recepţionate. Indicat este să optaţi pentru servicii complete de mutare, în care este inclusă si împachetarea. Astfel beneficiezi de eficienţa şi profesionalismul angajaţilor, scurtând procesul şi asigurând-te că bunurile tale nu vor suporta absolut nicio deteriorare in timpul transportului.

Fii prezent pe toata durata mutării, astfel, împreuna cu reprezentantul firmei de relocare, te vei asigura ca totul decurge conform planului si vei avea parte de o mutare fără stres, rapidă şi in totală siguranţa din toate punctele de vedere .