Producătorul de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile Romprix Exim, fondat de Cristian Dobrotă şi Pierpaolo Filippi, a fost cumpărat de germanii de la All4Labels Global Packaging Group. PwC România şi D&B David şi Baias au acordat asistenţă proprietarilor

Autor: Roxana Rosu 24.11.2022

Producătorul de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile Romprix Exim, fondat de Cristian Dobrotă şi Pierpaolo Filippi, a fost cumpărat de grupul german All4Labels Global Packaging Group, una dintre cele mai mari companii de soluţii de ambalare la nivel mondial.

Tranzacţia este supusă condiţiilor obişnuite de închidere, inclusiv aprobării Consiliului Concurenţei.

Proprietarii Romprix au fost asistaţi de o echipă integrată de specialişti în tranzacţii ai PwC România şi D&B David şi Baias, societatea de avocatură corespondentă PwC în România.

“Suntem mândri că această tranzacţie confirmă valoarea companiilor româneşti, campioni locali, care operează la acelaşi nivel de eficienţă şi calitate cu liderii globali. În acest proiect am avut prin George, Marina şi întreaga echipă PwC o dovadă a celui mai ridicat nivel de profesionalism şi dedicare. Suntem bucuroşi că, în urma acestei tranzacţii, Romprix va face parte dintr-o familie mai mare, globală, care va susţine şi augmenta performanţa şi succesul echipei Romprix.”, au declarat Cristian Dobrota şi Pierpaolo Filippi, fondatori Romprix.

Experţii PwC România şi D&B David şi Baias au oferit servicii profesionale integrate în derularea procesului de tranzacţie (M&A) şi servicii de consultanţă juridică.