Jean Dumitrescu, Aquila: E un moment bun pentru achiziţii. Anul acesta am parcurs 11 posibile achiziţii şi am depus o ofertă neangajantă

Autor: Mădălina Dediu Panaete 25.11.2022

♦ Aquila, liderul pieţei de distribuţie de bunuri de larg consum, listat la Bursa de Valori Bucureşti cu simbolul AQ, vrea să se dezvolte pe segmentul de alimente congelate, dar ia în calcul şi preluări de companii. De altfel, anul acesta a avut „pe masă“ câteva posibile achiziţii.

„Anul acesta am parcurs 11 targeturi în care suntem în diverse faze de negociere pe cele două profiluri principale: distribuţie şi brand owner cu eventuală producţie. Şi pe unele dintre aceste companii cu care am avut negocieri le-am abandonat în mare parte din cauza evaluaării. Credem că acest context de piaţă o să ne ajute pentru că aşteptările pe care le au proprietarii cu privire la evaluarea propriilor companii în acest context inflaţionist şi mediu incert se vor mai ajusta. Am depus şi o ofertă nean­gajantă“, a spus Jean Dumitrescu, investor relations direc­tor în Aquila. El adaugă faptul că distri­buitorul îşi doreşte să plătească preţul corect şi să aducă valoare adăugată prin investiţia respectivă atât prin portofoliul de produse, cât şi ca model operaţional.

El a fost prezent la o conferinţă organizată la depozitul din Dragomireşti (jud. Ilfov), care are are o capacitate de 43.000 de paleţi. În total, Aquila are o capacitate de depozitare de 124.000 de paleţi şi o flotă de peste 1.600 de autovehicule. Aquila acoperă toate canalele de vânzare - retail modern, retail tradi­ţional, HoReCa, benzinării şi travel retail, adică 67.000 de puncte de vânzare, echivalentul a 90% din piaţă.