Kaufland a deschis un nou magazin în Bucureşti şi a ajuns la o reţea locală de 158 de unităţi

Autor: Laurentiu Cotu 25.11.2022

Retailerul german Kaufland, activ pe segmentul hipermarketurilor cu preţuri mici, a inaugurat joi, 24 noiembrie, un nou magazin în Bucureşti, pe Bld. Basarabia, ajungând la o reţea  de 1.500 de unităţi în Europa. În România, germanii deţin o reţea de 158 de unităţi, iar prin noul Kaufland situat pe Bld. Basarabia compania a ajuns la un număr de 20 de magazine în Bucureşti.

Noul hipermamarket Kaufland are o suprafaţă totală de peste 5.000 mp şi un spaţiu de vânzare de aproximativ 3.400 mp. Hipermarketul este alimentat cu energie electrică verde şi dispune de panouri fotovoltaice cu o suprafaţă de peste 550 mp, o investiţie totală de aproximativ 100.000 euro. Deschiderea noului magazin Kaufland a presupus crearea  a peste 100 de locuri de muncă, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Parcarea are o capacitate de circa 270 locuri, dintre care 11 pentru persoane cu dizabilităţi şi 7 pentru părinţi.

’’Ne-am dezvoltat de la o afacere germană de familie la o companie comercială activă la nivel internaţional, cu peste 148.000 de angajaţi. Pentru a le oferi clienţilor noştri o experienţă perfectă la cumpărături, digitalizarea şi sustenabilitatea joacă în prezent un rol esenţial’’, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România şi Republica Moldova.

Kaufland este prezent în opt ţări europene şi are o cifră annuală de afaceri de 27,3 miliarde de euro. Expansiunea internaţională a Kaufland a început cu intrarea pe piaţa din Republica Cehă în anul 1998. Până în 2006, au urmat deschideri în Slovacia, Croaţia, Polonia, România şi Bulgaria. În decembrie 2010, compania a aniversat magazinul cu numărul 1.000 în Europa, odată cu deschiderea magazinului din Berlin-Lichterfelde. În 2019, s-a deschis primul magazin Kaufland din Republica Moldova.

laurenţiu.cotu@zf.ro