Chiara Ravara, head of sales & marketing, Ryanair: Anul acesta vom înregistra 2,8 milioane de pasageri înspre şi dinspre România. Blue Air a lăsat goluri în piaţă, pe care am început să le acoperim. Compania aeriană este al doilea cel mai mare jucător din piaţa locală, iar căderea Blue Air a dus la o creştere a competiţiei între Ryanair şi Wizz Air

Autor: Miruna Diaconu 28.11.2022

Chiara Ravara, head of sales & marketing, Ryanair, spune că până la finalul anului fiscal, care se va încheia în luna martie a anului următor, compania va transporta circa 2,8 milioane de pasageri dinspre şi înspre România, ceea ce înseamnă o creştere de 75% faţă de anul anterior. Ridicarea restricţiilor din Europa este principalul factor pentru care se datorează această creştere.

„Ne-am revenit puternic, iar motivul pentru care am fost cel mai bine poziţionaţi în comparaţie cu restul companiilor aeriene este că în timpul COVID ne-am ţinut piloţii, echipajele de cabină şi aeronavele în funcţiune, pentru a putea fi pregătiţi să pornim de îndată ce a fost posibil“, spune pentru ZF Chiara Ravara. La nivelul întregului grup Ryanair, numărul total de pasageri transportaţi în sezonul de vară, aprilie – septem­brie, a fost de 95 milioane de oameni, ceea ce înseamnă o creştere de 11% faţă de perioada de dinainte de pandemie.