Alex Bratu, JYSK Romania: În ciuda insecurităţii economice şi politice, continuăm investiţiile în magazinele fizice. Afacerile retailerului scandinav de mobilier JYSK au crescut cu 6,1% în anul financiar 2021-2022, ajungând la 841,7 milioane de lei

Autor: Laurentiu Cotu 28.11.2022

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, a realizat o cifră de afaceri de 841,7 mil. lei (171 mil. euro) în anul financiar 2021-2022 (a început la 1 septembrie 2021 şi s-a încheiat la 31 august 2022), în creştere cu 6,1% faţă de anul financiar precedent, conform unui comunicat de presă al companiei. EBIT-ul înregistrat în anul financiar 2021-2022 a fost de 120,7 mil. lei (24,5 mil. euro). Vânzările au crescut în special la categoriile mobilier de grădină, saltele şi textile pentru dormit - perne, plăpumi, lenjerii de pat, potrivit companiei.

„Creşterea cea mai mare au avut-o categorii importante din sortimentul JYSK. În cazul mobilierului de grădină, am extins sortimentul anul acesta, am adăugat multe produse noi şi ne-am concentrat atenţia asupra a trei trenduri uşor de adus în locuinţe. (…)“