ZF Investiţi în România! Ana-Maria Pascaru, Destiny Park: Din 2023 vrem să deschidem un al doilea Destiny Park în România

Autor: Bogdan Alecu 06.12.2022

Investitorii din spatele Destiny Park, parc tematic educaţional pentru copii, amplasat lângă proiectul comercial Băneasa Shopping City, vor să deschidă un al doilea proiect în ţară, având în vedere cererea din piaţă, a spus Ana-Maria Pascaru, director de marketing al Destiny Park, în cadrul emisiunii ZF Investiţi în România! Un proiect ZF & CEC Bank.

„Am început să ne uităm prin ţară pentru un al doilea Destiny Park pentru că am primit feedback foarte bun de la parteneri şi vizitatori. Ne uităm spre două oraşe acum şi din 2023 vrem să dezvoltăm un al doilea Destiny Park, într-un al doilea mare oraş din România. Avem tot mai mulţi vizitatori de la o zi la alta. Când am deschis, ne-am propus ca în primul an să ajungem la 130.000 de vizitatori şi la cum evoluează situaţia, vom atinge acest prag. În prima lună am avut peste 8.000, în a doua peste 12.000 şi cu a treia vom trece pragul de 30.000 de vizitatori în primele trei luni ca medie“, a explicat Ana-Maria Pascaru.

Înainte de deschidere, în august, estimările iniţiale erau de 3.000 de copii pe lună.

Parcul se întinde pe o suprafaţă de circa 5.000 mp şi are 43 de experienţe de role play din multiple domenii printre care medicină, industrie alimentară, agricultură, industrie energetică, auto, sport sau IT.

„Investiţia este de circa 5 mil. euro cu 43 de experienţe. Fiecare costă 100.000 de euro. Lumea a înţeles repe­de ce înseamnă edutainment – aici copiii învaţă şi se joacă, nu este un parc de distracţii. Piaţa din România aştepta aşa ceva. Noi iniţial credeam că vom atrage vizitatori doar din Bucureşti şi Ilfov, însă am constatat că vin din toată ţara.“

„Din sud vin foarte mulţi iar în weekend avem din Braşov, Brăila, Galaţi, Buzău. Am început să primim solicitări pentru 2023 pentru Şcoala Altfel de la şcoli din toată ţara“, a subliniat Ana-Maria Pascaru.

În cadrul parcului a fost deschisă şi o experienţă atât pentru copii cât şi pentru părinţi.

„Am deschis de curând şi o activitate unde copiii pot intra cu părinţii – Simulatorul de Cutremure. Este o parte educaţională unde părinţii trebuie să fie alături de copii pentru că li se explică ce înseamnă un cutremur. La şase luni vom avea un facelift cu fiecare partener să vedem ce merge şi ce nu merge. Urmărim în fiecare lună cum răspund copiii la fiecare activitate. La doi ani vom schimba total experienţele. În decembrie vom avea deschis în fiecare zi, de luni până duminică, nu de miercuri până duminică precum am avut înainte“, a spus directorul de marketing.

Destiny Park are peste 100 de angajaţi şi este creat sub forma unui oraş industrial prelungit cu un cort izolat pentru evenimente unde se va afla zona de aventură şi întreaga economie a parcului se bazează pe o bancă.

Destiny Park are parteneriate cu şcoli private, însă aşteaptă cereri şi din partea şcolilor de stat pentru a desfăşura „şcoala Altfel“. De asemenea, pot fi organizate petreceri pentru zile de naştere.

„Când am deschis eram la o capacitate de 70% cu experienţele oferite. Din decembrie se mai adaugă două cu cei de la Arctic şi Rovere, apoi va veni şi un lanţ de farmacii. Încercăm să acoperim cât mai multe situaţii din viaţa reală. Mai avem experienţe unde e loc de parteneriate – la stadion, la curierat, la benzinărie. Unele sunt dezvoltate, altele nu. În următoarele luni ne aşteptăm să ajungem la 100% cu experienţele“, a spus Ana-Maria Pascaru.