Smithfield a negociat de-a lungul anilor cu CrisTim şi Caroli, dar a cumpărat Elit, Maier şi Goodies
Grupul Smithfield, principalul jucător de pe piaţa cărnii de porc din România, dar şi unul dintre cei mai importanţi jucători din acest sector pe plan mondial, a marcat dezvoltarea pe plan local, prin mai multe achiziţii, dezvoltând de la zero un grup cu afaceri de circa 2 miliarde de lei, conform unei analize a ZF.
Ultima pe lista de achiziţii a companiei care are în spate gigantul chinez WH Group este un producător român de preparate din carne sub marcă proprie pentru canalul de retail - Goodies Meat Production SRL. Recent, pe lista Smithfield s-a aflat şi Cris-Tim, controlată de familia Timiş, însă, conform surselor ZF, discuţiile privind un parteneriat au fost întrerupte. Ultima tranzacţie semnată de Smithfield a fost preluarea Maier Com din Arad, deţinută de antreprenorul Radu Maier. Anterior, Smithfield a semnat achiziţia Elit Cugir şi Vericom 2001 de la omul de afaceri Dorin Mateiu. De altfel, achiziţia Elit a însemnat şi intrarea Smithfield pe piaţa de mezeluri. De-a lungul timpului, pe lista de negocieri a Smithfield s-a aflat şi Caroli, conform datelor ZF de la acea vreme, însă nu s-a semnat niciun acord.