Scăderea raportului calitate - preţ al serviciilor turistice din România îi face pe români să aleagă vacanţele în afara ţării. În sectorul turistic, preţurile practicate de către operatori au crescut cu circa 15% în ultimul an

Autor: Miruna Diaconu 08.12.2022

Raportul calitate-preţ al serviciilor turistice din România scade de la an la an, conform unui raport al KPMG despre experienţa consumatorilor din opt sectoare de activitate, utilizând cei şase piloni ai experienţei, anume empatie, personalizare, timp şi efort, aşteptări, rezoluţie şi integritate. Sectorul turistic a înregistrat cea mai mare scădere la raportul calitate-preţ, de circa 7,6% faţă de anul anterior.

„Raportul calitate/preţ a înregistrat cea mai semnificativă scădere de la an la an (-7,6%), indicând preferinţa clienţior pentru rezervarea vacanţelor în străinătate în detrimentul destinaţiilor locale din cauza preţurilor ridicate şi servicii de calitate scăzută“, se arată în raport.