FAN Courier îşi continuă drumul ascendent. Anul 2022 aduce afaceri de 1,1 mld. lei pentru liderul din curierat. Adrian Mihai: „Piaţa cea mai lovită în acest an a fost online-ul, care reprezintă 60% din expediţiile noastre“. Pentru anul viitor, FAN Courier se aşteaptă la un avans de 15%, dacă nu vor exista alte provocări care să afecteze activitatea businessului

Autor: Miruna Diaconu 09.12.2022

Anul acesta, compania de curierat a lansat propria reţea de lockere, ajungând la 300 de dulapuri în Bucureşti şi în ţară. Planul pentru anul viitor este de a ajunge la 1.000 de lockere.

FAN Courier, liderul pieţei de curierat, va încheia anul 2022 cu afaceri de 1,1 miliarde lei, ceea ce înseamnă o creştere de 10% a veniturilor faţă de anul anterior, când a depăşit prima dată pragul de 1 mld. lei. Cu toate că jucătorul din curierat înregistrează o majorare a aface­rilor, anul 2022 a fost plin de provocări.

„Am crezut că 2022 va fi un an al revenirii. A început bine şi atinsesem în primele luni bugetul prognozat, însă din 24 februarie, când a izbucnit războiul, lucrurile s-au schimbat. Noi ne-am buge­tat o creştere de 15% în 2022, în primele două luni eram aproape de a atinge bugetul prognozat, apoi lucrurile au îngheţat. Piaţa cea mai lovită a fost online-ul. în businessul nostru cam 60-65% din expediţii sunt din online“, spune Adrian Mihai, CEO şi cofondator FAN Courier.