Antreprenori locali. FAN Courier şi-a majorat cifra de afaceri cu 10%, până la 1,1 mld. lei

Autor: Miruna Diaconu 09.12.2022

FAN Courier, liderul pieţei de curierat, va încheia anul 2022 cu afaceri de 1,1 mld. lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior. Cu toate că prognozele iniţiale arătau o creştere mai mare, anul 2022 a venit cu o serie de provocări care au afectat direct businessul.

„Am crezut că 2022 va fi un an al revenirii. A început bine şi atinsesem în primele luni bugetul prognozat, însă din 24 februarie, când a izbucnit războiul, lucrurile s-au schimbat. Noi ne-am bugetat o creştere de 15% în 2022, în primele două luni eram aproape de a atinge bugetul prognozat, apoi lucrurile au îngheţat“, spune Adrian Mihai, CEO şi cofondator al FAN Courier.

Compania a făcut pasul în afara ţării, mergând în Republica Moldova în noiembrie 2021. Cu toate că războiul a afectat activitatea com­paniei în ţara vecină, FAN Courier îşi propune să ajungă liderul pieţei de curierat din Republica Moldova.

FAN Courier a realizat investiţii de 31 milioane euro în deschiderea hub-ului de la Cluj, proiectul privind hub-ul de la Braşov, care va continua şi anul viitor, lansarea reţelei de lockere, care numără 300 de lockere, dar şi digitalizare.