Producătorul lactatelor Napolact: Pragul de 100 de milioane de euro afaceri este aproape de atins

Autor: Mădălina Dediu Panaete 19.12.2022

Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari patru jucători de pe piaţa lactatelor, spune că anul acesta, deşi mediul socioeconomic a fost imprevizibil, iar creşterea costu­rilor şi inflaţia au devenit o nouă realitate la care companiile din in­dustrie a trebuit să se adapteze, producătorul a continuat planurile de investiţii.

„Ne uităm la posibilele scenarii viitoare şi ne adaptăm planul de afaceri la realitate. Am devenit flexibili şi extrem de atenţi la cerin­ţele consumatorilor, iar acest lucru credem că se va vedea în rezultatele din acest an, care vor fi în linie cu ceea ce am bugetat. Chiar dacă anul finan­ciar nu este încă încheiat, putem spu­ne cu optimism că pragul de

100 mil. euro este aproape de atins“, a spus managerul pentru ZF. FrieslandCampina România a terminat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 467 mil. lei (95 mil. euro), astfel dacă producătorul atinge 100 mil. euro în acest an, creşterea bu­sinessului în euro este de peste 5%. Ferenc Szecskó spune că 2022 a fost un an cu multe premiere şi in­ves­ti­ţii în consolidarea brandului Napolact.