Producătorul pufuleţilor Gusto: Am reuşit să finalizăm un proiect de investiţii de 10 mil. euro în 2022. Lucrăm la capacitate maximă şi vom continua să instalăm noi linii de fabricaţie

Autor: Mădălina Dediu Panaete 06.01.2023

Phoenixy este lider pe piaţa de pufuleţi cu brandul Gusto, dar are în portofoliu şi alte tipuri de snackuri Brandul Gusto este unul dintre cele mai puternice branduri româneşti la export.

Eliodor Apostolescu, general manager şi fondator al Phoenixy, producătorul pufuleţilor Gusto, spune că 2022 a fost un an al extremelor, au apărut oportunităţi nebănuite pentru extinderea vâzărilor în ţări la care nu s-ar fi gândit niciodată, un an în care producţia şi cifra de afaceri au crescut semnificativ, în timp ce profitul a scăzut explicabil.

„Prin prizma crizei generate de situaţia internaţională ne-am concentrat pe extinderea pieţelor de distribuţie pentru a putea în primul rând să evităm scăderea vânzărilor prin pierderea anumitor zone de distribuţie şi în acelaşi timp am continuat să investim în produse şi tehnologii noi“, a declarat pentru ZF antreprenorul, care conduce astăzi o companie cu o cifră de afaceri estimată la 35 milioane de euro în 2022. Comparativ în 2021, compania a raportat un rulaj de circa 32 de milioane de euro. Phoenixy este lider pe piaţa de pufuleţi cu brandul Gusto, dar are în portofoliu şi alte tipuri de snackuri. Compania are o unitate de producţie la Băicoi (jud. Prahova), fiind totodată şi una dintre cele mai mari companii antreprenoriale din judeţ. În fiecare zi, în fabrica din Băicoi sunt produse circa 1,2 milioane de pungi de pufuleţi, conform ultimelor date. Iar pufuleţii ajung în peste 40 de pieţe, Gusto fiind unul dintre cele mai puternice branduri peste graniţă.