Marco Hoessl, CEO al Kaufland România şi Moldova, despre 2023: Continuăm investiţiile în România, în 2023 avem în plan deschiderea a cel puţin zece magazine şi modernizarea altor zece. Până în 2025, e loc pentru 200 de hipermarketuri pe piaţa locală

Autor: Cristina Roşca 06.01.2023

În anul calendaristic 2022, Kaufland România a deschis 13 magazine noi, ajungând la o reţea de 160 de hipermarketuri Acesta este cel mai alert ritm de expansiune de după 2014 Singurii ani din istoria Kaufland în România când au fost deschise mai multe unităţi au fost cei de început, 2006 şi 2007.

Marco Hoessl, CEO al Kauf­land România şi Re­publica Moldova, spune că în 2023 compania va deschide cel puţin zece magazine noi şi va moderniza alte zece, re­tailerul urmând a menţine astfel ritmul ex­pansiunii din ultimii trei ani. Expansiunea accelerată va continua şi în 2024 şi 2025, dat fiind că lanţul de hipermarketuri vrea să atingă borna de 200 de magazine pe plan local. În prezent sunt 160 de unităţi.

„În România am întâlnit o expresie care îmi place mult – „tot răul spre bine“ (referitor la provocările actuale şi la cele din ultimii ani – n.red.). Pe noi, finalul de an 2022 ne-a găsit în plin proces de expan­siu­ne. Am deschis recent magazinul cu numă­rul 1.500 din Europa chiar aici, în Bucureşti. Pentru 2023, avem în plan deschiderea a cel puţin zece magazine şi modernizarea altor zece. Considerăm că până în 2025, e loc pentru 200 de hipermarketuri pe piaţa locală“, spune executivul.