Julien Munch, CEO al Carrefour România: Perturbările din zona lanţului de aprovizionare şi creşterea costurilor de energie sunt elemente care provoacă îngrijorare în industrie şi în 2023. Retailerul francez şi-a majorat vânzările din România cu 5,8% în primele nouă luni din 2022 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Autor: Cristina Roşca 13.01.2023

Creşterea este like for like, deci comparabilă, nefiind luată în calcul expansiunea Grupul Carrefour, care acoperă pe plan local mai multe formate de magazine, are peste 400 de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount şi proximitate modernă, plus operaţiuni online.

Julien Munch, CEO al operaţiuni­lor locale ale Carrefour, spune că după câţiva ani marcaţi de eveni­mente cu impact la nivel mondial, precum pandemia, războiul de la graniţă şi inflaţia record, anii următori vor purta cu sine ecoul precedenţilor.

„Deşi ne dorim ca acest an 2023 să fie unul de redresare pe toate planurile, reali­tatea este că pentru o revenire este nevoie de asumare publică şi privată, cu implicaţii corecte şi susţinute, lecţii învăţate şi curaj de a schimba lucrurile. Pentru început, există discuţii susţinute la nivel public despre redresarea postcriză şi gestionarea situaţiei mondiale în contextul actual. Însă fiecare provocare poate fi un imbold pentru noi oportunităţi şi investiţii“, spune executivul.