Interviu. Frank Reul, director de dezvoltare pentru Europa de Est la Accor: Vrem să aducem branduri noi. Ne uităm la Bucureşti, unde am vrea să aducem branduri precum Mama Shelter sau 25 hours, există mult potenţial pe zona de lifestyle

Autor: Miruna Diaconu 16.01.2023

Accor este grupul hotelier cu cea mai rapidă expansiune, ajungând la 15 hoteluri deschise şi altele care vor fi inaugurate în următorii ani Accor a anunţat proiecte şi în zone în care nu există niciun hotel sub un brand internaţional.

Frank Reul, director de dezvoltare pentru Europa de Est la Accor, unul dintre cele mai mari grupuri ho­teliere din Europa, spune că e­xistă mult potenţial de dezvol­tare pe piaţa locală, chiar şi în Bucureşti, unde există cea mai dezvoltată infrastructură hote­lie­ră. Accor are în plan să intre în România cu noi branduri, precum Mama Shelter sau 25 hours, care sunt orientate în zona de lifestyle, un concept ce are potenţial sem­nificativ de dezvoltare pe piaţa locală.

„Există mult loc de dez­voltare în România pe zona hotelieră. Ne uităm să adu­cem branduri noi, mai ales în Bucureşti, vrem să intrăm cu noi branduri. Vrem să aducem bran­duri precum Mama Shelter, 25 hours sau The Hoxton. Cred că este foarte mult potenţial pe zona brandurile de lifestyle în Bucureşti“, spune Frank Reul.