Frank Reul, Accor: Am vrea să aducem branduri hoteliere precum Mama Shelter sau 25 hours în Bucureşti

Autor: Miruna Diaconu 16.01.2023

Frank Reul, director de dezvoltare pentru Europa de Est la Accor, spune că în piaţa locală mai există loc de dezvoltare, chiar şi în Bucureşti, unde există cea mai dezvoltată infrastructură hotelieră din ţară.

Accor se uită atent la piaţa locală şi mizează tot mai mult pe extinderea reţelei hoteliere.

„Există mult loc de dezvoltare în România pe zona hotelieră. Ne uităm să aducem branduri noi, mai ales în Bucureşti, vrem să intrăm cu noi bran­duri. Vrem să aducem branduri precum Mama Shelter, 25 hours sau The Hoxton. Cred că este foarte mult po­tenţial pe zona brandurilor de lifestyle în Bucureşti“, spune Frank Reul.

Accor, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din Europa, are în prezent 15 hoteluri pe piaţa locală, dar Frank Reul spune că grupul hotelier se uită şi la zonele montane, la litoral, dar şi la staţiunile balneare, sperând ca în câţiva ani să ajungă la circa 50 de hoteluri. Accor îşi dezvoltă reţeaua locală de hoteluri, în mare parte, prin încheierea de contracte de colaborare cu investitori locali. Frank Reul spune că există în continuare interes din partea investitorilor pentru noi hoteluri, noi concepte, noi branduri pentru piaţa locală.