Intercontinental a revenit în România, iar sigla brandului stă acum pe Athénée Palace Bucharest, parte a grupului hotelier ANA Hotels. Restaurarea hotelului va depăşi 40 mil. euro. Noua strategie de dezvoltare a hotelului se bazează în special pe turismul de business

Autor: Alexandra Matei 20.01.2023

Anul 2023 reprezintă anul revenirii brandului hotelier Intercontinental pe piaţa locală, de data aceasta în Piaţa George Enescu, la doi paşi de Ateneul Român.

Hotelul Athénée Palace, parte a grupului hotelier ANA Hotels, con­trolat de omul de afaceri George Copos, are acum sigla Intercon­ti­nental. În ultimii doi ani, Athénée Palace Bucharest a trecut printr-un proces de rebranding şi restaurare, care, după cum spune Copos, va de­păşi 40 mil. euro, bani proveniţi atât din surse proprii, cât şi dintr-un îm­prumut bancar acordat de BRD.

„La baza rebrandingului au stat patru lucruri importante: curaj, încre­dere, hărnicie şi noroc. În 2004, îm­pre­ună cu colegii mei de la ANA Hotels, am avut curajul să începem negocierile pentru a cumpăra acest simbol, acest monument, care se numeşte Athénée Palace. Am finali­zat negocierile în 2005. Am avut noroc pentru că Athé­née Palace este cea mai bună locaţie din Bucureşti. Am avut noroc pentru că am finalizat restaurarea a­proa­pe per­fect, într-un timp record. Res­ta­urarea hotelului va depăşi 40 mil. euro şi este cea mai mare investiţie româ­nească pentru renovarea unui hotel din ultimii 30 de ani. Sunt bucuros că, începând cu 1 ianuarie 2023, începe o nouă eră pentru Athénée Palace. Este era Intercontinental Athénée Palace“, a spus George Copos, proprietarul ANA Hotels, în cadrul unei con­ferinţe de presă.