BT Leasing şi Ţiriac Leasing au devenit prin fuziune o singură companie, BT Leasing, cu 25.000 de clienţi, 500 de milioane de euro în portofoliu şi aproape 250 de angajaţi

Autor: Roxana Rosu 30.01.2023

BT Leasing şi Ţiriac Leasing, companii de pe piaţa de leasing din România, au devenit prin fuziune o singură companie, BT Leasing, cu 25.000 de clienţi,  500 de milioane de euro în portofoliu, peste 2,8 miliarde lei active şi aproape 250 de angajaţi. 

Noua entitate va avea prezenţă în 11 showroomuri din ţară şi face astfel un pas strategic pe piaţa auto. 

BT Leasing este brand românesc, cu peste 20 de ani de activitate pe piaţă, care se adresează companiilor private, multinaţionalelor, instituţiilor din sectorul public, persoanelor fizice şi PFA-urilor. 

„Grupul Banca Transilvania prinde viteză pe piaţa auto prin creşterea şi diversificarea bazei de clienţi, extinderea ofertei de finanţare alternativă şi expertiza complementară a celor două echipe de leasing. Ne-am propus să fim soluţia de leasing preferată pentru piaţa auto, iar serviciile de top pentru business-uri şi antreprenori vor fi motorul nostru de creştere. Spunem bun venit clienţilor Ţiriac Leasing în Grupul BT”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Clienţii Ţiriac Leasing, deveniţi clienţi BTL, au la dispoziţie pe site-ul BT Leasing detalii despre condiţiile de derulare a contractelor, folosirea maşinilor, plata facturilor, asigurări etc.

Ţiriac Leasing este al treilea business de leasing achiziţionat de Banca Transilvania, după Idea::Leasing (2021) şi ERB Leasing (2018).