ZF Digital Summit 2022. Victor Iancu, KPMG: Înainte de a investi în tot felul de aplicaţii trebuie făcută o cercetare pentru a descoperi tipologia clientului din zona digitală, pentru că el este diferit de cel „tradiţional“

Autor: Alexandra Cepăreanu 31.01.2023

„Pentru a rămâne relevante în mediul online, companiile trebuie să înţeleagă că din perspectiva comportamentului de consum, clientul are o altă tipologie“ „Una este să fac o ofertă unui client în zona de 25 – 35 de ani, alta este să ţintesc un senior de peste 65 de ani“.

Înainte de a face investiţii în proiecte de digitalizare şi în achiziţia de soluţii IT companiile trebuie să facă o cercetare a publicului ţintă, având în vedere că migrarea spre mediul digital şi achiziţiile online au adus schimbări în ceea ce priveşte tipologia consumatorilor, a spus în cadrul evenimentului ZF Digital Summit 2022, care a avut loc în noiembrie anul trecut, Victor Iancu, associate partner, management consulting strategy & customer advisory lead al firmei de audit şi consultanţă KPMG.

„Pentru a rămâne relevante în mediul online companiile trebuie să înţeleagă că din perspectiva comportamentului de consum, clientul are o altă tipologie. Înainte de a investi în tot felul de aplicaţii, soluţii şi tehnologii trebuie făcut un research (o cercetare) simplă pentru a descoperi tipologia clientului din zona digitală. Sunt unii care fac lucrul acesta şi au un return şi onboarding foarte bun, iar alţii doar speră că va fi bine“, a spus Victor Iancu.