Crazy Bubble, cel mai mare brand de bubble tea din Europa, a ajuns la 18 unităţi în România. Florina Faur, general manager pentru România: „Piaţa poate suporta o creştere a numărului de locaţii în viitor. Ne concentrăm pe zonele cu trafic ridicat“

Autor: Florentina Niţu 03.02.2023

Crazy Bubble, business cu origini poloneze care deţine 139 de magazine la nivel internaţional, unde co­mercializează băutura bubble tea (ceai cu perle de tapio­ca) a ajuns la 18 unităţi în România, aflate atât în pro­prietate, cât şi în franciză, iar în viitor se concentrează pe deschiderea localurilor în zonele cu trafic ridicat.

„În România, numărul de magazine de bubble tea este încă limitat, iar ce­rerea este în creştere în ulti­mii ani. Acest lu­cru înseamnă că piaţa poate su­­porta o creşte­re a numărului de magazine în vii­tor, dar depinde de mai mulţi factori, cum ar fi ca­litatea produselor, preţul şi strategiile de marketing. (...) În ceea ce priveşte extinderea numărului de magazine, Crazy Bubble se concentrează pe deschiderea de noi unităţi în zone cu trafic ridicat, cum ar fi zonele centrale, mallurile şi zonele cu alte magazine de băuturi“, a spus pentru ZF Mihaiela Florina Faur, general manager al Crazy Bublle pentru România.