Se caută reducerile: outleturile Fashion House din Militari şi Pallady au crescut cu 34% şi 19%. Numărul de vizitatori a crescut anul trecut cu 12%, iar valoarea medie a bonului de cumpărături cu 18% la centrul din Militari şi cu 15% în Pallady

Autor: Roxana Rosu 08.02.2023

Cele două centre de tip outlet Fashion House din Bucureşti au avut anul trecut vânzări totale de peste 40 milioane euro, în condiţiile în care complexul Militari a avut un avans de 34%, iar cel din zona Pallady de 19%, arată cifrele furnizare de companie pentru Ziarul Financiar.

"Performanţele deosebite din Bucureşti încurajează extinderea celui de-al doilea centru outlet profesional din România, cu o investiţie totală de 45 de milioane de euro. Fashion House Outlet Centre Pallady este cel de-al şaptelea centru de acest tip dezvoltat de Liebrecht & wood şi Fashion House Group în Europa, iar  odată cu deschiderea celei de-a doua faze vom adăuga noi chiriaşi ancoră, consolidând astfel poziţia noastră ca punct de reper comercial în partea de sud-est a Bucureştiului.", a declarat Brendon O'Reilly, Managing Director al Grupului Fashion House.

Investiţia în faza 2 a Fashion House Pallady se ridica la aproximativ 12 milioane de euro, iar construcţia va începe în al doilea trimestru al anului 2023.

Numărul de vizitatori a crescut anul trecut cu 12%, iar valoarea medie a bonului de cumpărături cu 18% la centrul din Militari şi cu 15% în Pallady.