ZF Tech Day. Cum a ajuns Orange să le ofere acces angajaţilor săi la soluţia de medtech furnizată de start-up-ul Telios Care. „Oamenii încep să îşi schimbe comportamentul şi pun mai mult accent pe astfel de beneficii care sunt legate de sănătate.“

Autor: Alexandra Cepăreanu 20.02.2023

Angajaţii Orange România, parte a grupului francez de comunicaţii cu acelaşi nume, cu afaceri de aproape 1,6 mld. euro în 2022, au pe lista de beneficii salariale şi programe care ţin de sănătate şi starea de bine, precum cele de nutriţie, de echilibru emoţional, de legăturile sociale, de legătura cu familia şi educaţia financiară, a spus Doina Filip, head of reward al Orange Romania, în cadrul emisiunii ZF Tech Day.

„În această perioadă sunt foarte accesate (de către angajaţii Orange – n. red.) programele care ţin de nutriţie, de echilibru emoţional, de legăturile sociale, de legătura cu familia şi, foarte important, educaţia financiară. Şi nu e întâmplător, pentru că ştim ce se întâmplă în jurul nostru, avem tot felul de provocări, avem inflaţia, criza preţului la energie şi aşa mai departe. Deci suntem într-o dinamică, într-o dinamică ce ţine de ceea ce îi interesează pe angajaţi, la un moment dat“, a spus Doina Filip.

Unul dintre partenerii Orange în zona de servicii de telemedicină oferite în pachetul de beneficii pentru angajaţi este start-up-ul local Telios Care, care face parte şi din programul Orange Fab. Practic, Telios Care a dezvoltat o soluţie de telemedicină care asigură consultaţii medicale profesionale la distanţă, prin telefon sau conferinţe video.

Philip Choban, CEO al start-up-ului local Telios Care, a spus că după ultimii ani, care au adus diverse provocări oamenii acordă mai multă importanţă beneficiilor salariale legate de sănătate.

„Oamenii încep să îşi schimbe comportamentul şi pun mai mult accent pe astfel de beneficii care sunt legate de sănătate. Iar noi continuăm să ne extindem în zona B2B, căutăm parteneri ca Orange“, a spus  Philip Choban în cadrul ZF Tech Day.

El a povestit şi cum a ajuns start-up-ul să lucreze cu Orange. „Discuţiile cu Orange a început 2016, în Cluj. De atunci am fost activ în ecosistemul de start-up-uri, ca mentor, ca advisor şi investitor. În 2020, după ce pandemia a închis tot, am început să ne vedem mai des cu Orange, iar în 2021, când platforma noastră avea deja tracţiune, am intrat în cadrul Orange Fab. Avem un parteneriat minunat cu Orange, avem o relaţie solidă“, a menţionat CEO-ul Telios Care.

În continuare, Orange România pregăteşte lansarea unui program prin care urmăreşte să afle care sunt dorinţele şi nevoile angajaţilor companiei când vine vorba de beneficiile salariale, a adăugat Doina Filip.

„Strategia pe anul acesta şi pentru anul următor este să ne conectăm la toate aceste schimbări determinate de factori externi şi să vedem cum au influenţat viaţa colegilor noştri şi cum că a schimbat nevoia lor în raport cu pachetele de beneficii. Vom începe derularea unui proiect care se numeşte <Creat pentru tine, împreună cu tine>, iar angajaţii Orange vor fi invitaţi să îţi exprime nevoile actuale pentru a dezvolta împreună pachetele de beneficii după dorinţele lor.“

Philip Choban, CEO, Telios Care: Oamenii, în ultimii ani care au adus diverse provocări, au început să îşi schimbe comportamentul şi pun mai mult accent pe astfel de beneficii (de telemedicină)  care sunt legate de sănătate.