ZF Live. Cătălin Munteanu, director executiv, aria clienţi persoane fizice, Raiffeisen Bank: Smart Market, ecosistemul creat de Raifeisen Bank, creează campanii în care clienţii persoane juridice pot vinde produse sau servicii clienţilor persoane fizice
♦ Discounturile sunt de la 2-3 % până la 20-30%, deci depinde şi de comerciantul pe care pe care îl avem în aplicaţie ♦ Sunt comercianţi dispuşi într-adevăr să încerce cu discounturi mai mari ♦ Sunt alţii care sunt dispuşi să încerce oferte dedicate bazei noastre de clienţi, susţine Cătălin Munteanu.
Smart Market, noul ecosistem dezvoltat de Raiffeisen Bank pentru clienţii persoane fizice şi juridice, vine cu campanii şi un model prin care persoanele juridice care sunt clienţi ai băncii pot promova produse sau servicii cu discounturi sau recompense doar pentru clienţii persoane fizice ai băncii, a spus Cătălin Munteanu, director executiv, aria clienţi persoane fizice, Raiffeisen Bank, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
„Smart Market presupune o aducere în acelaşi loc a clienţilor noştri, atât persoane fizice, cât şi persoane juridice, cu avantaje pentru ambele părţi. În principiu, acolo avem clienţi în marea majoritate persoanele juridice, dar ecosistemul este deschis şi clienţilor persoane juridice, care vin cu oferte speciale, cu oferte dedicate bazei noastre de clienţi persoane fizice. Deci, practic, clienţii noştri digitali persoane fizice din Raiffeisen Bank, care-n momentul de faţă numără undeva în jur de 1,25 mil. de clienţi, au acces prin aplicaţia Smart Market la o serie de avantaje care combină atât componenta de discounturi oferite de clienţii persoane juridice, care sunt parte din acest ecosistem, dar au acces şi la alte tipuri de recompense şi asta este o componentă specifică aplicaţiei noastre“.