Lagardère Travel Retail spune că are pregătit un buget de 30 mil. euro şi aşteaptă finalizarea licitaţiei pentru atribuirea spaţiilor comerciale din aeroportul Otopeni

Autor: Alina-Elena Vasiliu 16.02.2023

La solicitarea ZF, care a întrebat dacă licitaţia a fost deja demarată sau urmează să fie lansată, reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti au transmis că, „la acest moment, procedura la care faceţi referire nu a fost finalizată, aceasta fiind în derulare“.

Lagardère Travel Retail, com­pania prin care grupul francez Lagardère administrează activitatea de pe piaţa locală, are un buget de investiţii de peste 30 de milioane de euro doar pentru dezvoltarea în aeroportul Otopeni, în contextul în care licitaţia pentru ocuparea spaţii­lor comerciale din aeroport a fost anunţată anul trecut.

„Vrem să investim în Aeroportul Otopeni peste 30 de milioane de euro în următorii ani, investiţie care cuprinde şi sumele aferente spaţiilor comerciale ce vor fi dezvoltate în cadrul viitorului terminal. În urma acestor investiţii, suprapuse peste o dezvoltare profesională, ne aşteptăm ca activitatea comercială de pe Ae­roportul Otopeni să genereze peste 500 de locuri de muncă şi contribuţii anuale de peste 60 de milioane euro către bugetul de stat“, spune Dag Rasmussen, chairman şi CEO al Lagardère Travel Retail.