ZF Tech Day. Grupul Orange anunţă un plan de transformare „intens“ pentru divizia de business. Christel Heydemann, CEO al grupului Orange: Ţintim să fim unul dintre principalii furnizori europeni de servicii de cybersecurity, cu venituri de 1,3 mld. euro în 2025 din acest segment

Autor: Adrian Seceleanu 03.03.2023

„Convingerea mea foarte puternică este că, în timp ce reţelele devin software şi software-ul se mută în cloud, lumea telecomunicaţiilor şi lumea digitală se vor uni în cele din urmă“, a declarat Aliette Mousnier-Lompre, CEO al Orange Business.

Serviciile de securitate cibernetică se vor afla în centrul planului „intens“ de transformare al diviziei Orange Business Services, cu ambiţia ca grupul de telecomunicaţii să devină unul dintre principalii furnizori europeni de asemenea servicii, cu venituri de 1,3 mld. euro în 2025.

„Vom continua să alocăm resurse suplimentare pentru a stimula creşterea segmentului de cybersecurity al Orange şi ne propunem să obţinem venituri organice de peste un miliard trei sute de milioane de euro în 2025“ a afirmat Christel Heydemann, CEO al grupului Orange, în cadrul unui eveniment organizat la Paris de companie. ZF a selectat momente cheie din cadrul evenimentului, pe care le-a difuzat în cadrul emisiunii ZF Tech Day.

Accentul puternic pus zona de securitate cibernetică vine în contextul unui plan de transformare al diviziei Orange Business Services, care include şi trecerea la brandul Orange Business, a explicat Aliette Mousnier-Lompre, CEO al Orange Business.

„Am anunţat în această dimineaţă că Orange Business Services devine Orange Business. Această schimbare de nume simbolizează simplificarea şi concentrarea pe care dorim să o avem. Ca şi alţi operatori, Orange Business este afectat de un context de piaţă în schimbare rapidă, unde instrumentele colaborative, cloudul şi software-ul înlocuiesc soluţiile vechi de telefonie fixă şi reţelele private de întreprindere care au fost surse importante de venit pentru noi în trecut. Desigur, această schimbare de piaţă, deşi accelerată de COVID, nu este nouă. De peste zece ani, Orange Business şi-a reorganizat portofoliul pentru a construi capacităţi în spaţiul digital. Aceste activităţi digitale au reprezentat 29% din mixul de afaceri al Orange Business în 2015 şi acum reprezintă 44%. Această schimbare în mixul de activităţi a transformat şi Orange Business într-un fel de jucător hibrid, jumătate companie de telecomunicaţii, jumătate companie digitală. Situaţia cere o schimbare decisivă a modelului de operare Orange Business.“

În noul context şi obiectivele Orange Business sunt altele, a adăugat Aliette Mousnier-Lompre: „Convingerea mea foarte puternică este că, în timp ce reţelele devin software şi software-ul se mută în cloud, lumea telecomunicaţiilor şi lumea digitală se vor uni în cele din urmă. Serviciile tradiţionale de telecomunicaţii B2B sunt transformate în integrare de infrastructură şi integrare de sisteme. Orange Business are active foarte puternice în zonele cheie de conectivitate, cloud şi securitate cibernetică. Aceste active şi expertiza noastră sunt recunoscute în mod deosebit de clienţii noştri mari, ceea ce ne plasează într-o poziţie unică de a deveni un integrator de infrastructuri digitale globale. Prin urmare, cred cu adevărat că Orange Business are un rol important de jucat şi poate deveni referinţa europeană a unui jucător care să integreze serviciile de reţea şi cele digitale“.

Aliette Mousnier-Lompre, CEO al Orange Business: Cred cu adevărat că Orange Business are un rol important de jucat şi poate deveni referinţa europeană a unui jucător care să integreze serviciile de reţea şi cele digitale.