Daniel Roginski, general manager CEE Zalando: Odată cu inflaţia, oamenii cheltuiesc mai puţin pe fashion, deoarece cheltuielile generale sunt în creştere. Zalando, platformă europeană online de modă cu o prezenţă în 25 de ţări, a intrat pe piaţa din România la finalul lunii mai a anului trecut

Autor: Miruna Diaconu 21.02.2023

Daniel Roginski, general ma­nager al Zalando pe Europa Centrală şi de Est, inclusiv România, spune că una dintre cele mai mari provocări cu care se con­fruntă retailerii din zona de fashion este cererea limitată din partea consumatorilor ca urmare a creşterii chel­tuielilor generale.

„Scăderea interesului de consum şi, prin urmare, cererea limitată urmată de o şi mai mare prudenţă în lua­rea deciziilor de cumpărare sunt câteva dintre principalele pro­vocări cu care se confruntă în prezent toţi jucătorii din acest sector - atât magazine fizice şi retaileri, cât şi platforme de modă online. Odată cu inflaţia, oamenii cheltuiesc mai puţin pe fashion, deoarece cheltuielile generale sunt în creştere“, spune Daniel Roginski.