George Nisioiu, compania de branding Innerpride: Unele firme autohtone produc în sistem de lohn şi pentru că local consumatorul caută bunuri care au „made in România“ pe etichetă, dar sunt realizate pentru export

Autor: Cristina Roşca 26.02.2023

Acesta este cazul, în special, al producătorilor de haine şi pantofi care realizează articole de modă pentru unele dintre cele mai mari branduri din lume, atât din zona de lux, cât şi mass-market Bijuteriile şi produsele ori serviciile IT sunt alte exemple, crede fondatorul Innerpride.

George Nisioiu, fondatorul com­paniei de branding Innerpride, care a lucrat cu firme locale precum Dedeman, Musette şi BlueAir, e de părere că ataşamentul şi nostalgia pe care le manifestă consumatorul local în relaţia cu cele mai multe branduri româneşti sunt principalele atuuri pe care acestea le au în lupta cu mărcile internaţionale.

În pandemie, au contat şi aspectele legate de responsabilitate socială, mai exact oamenii au preferat să cumpere produse româneşti pentru a susţine economia locală, ei realizând că astfel susţin de fapt joburile şi mediul autohton de business. „În crize, consumatorul tinde să fie mai atent la ce cumpără, uitându-se inclusiv unde sunt făcute produsele“, spune antreprenorul.