Antreprenori locali. Radu Timiş Jr, Cris-Tim: Pe viitor, vrem să intrăm pe noi pieţe precum Africa, Asia sau Orientul Mijlociu. Ţintim retailul modern cu brandul propriu

Autor: Mădălina Dediu Panaete 20.03.2023

Grupul Cris-Tim, una dintre princi­palele afaceri româneşti din sectorul ali­mentar, cu activitate în producţia de meze­luri, lactate, ready meal, vinuri, dar cu pre­zenţă şi în turism, exportă astăzi pe 18 pie­ţe europene. Cele mai mari pieţe de ex­port sunt Marea Britanie, Spania şi Germania. Compania trimite peste graniţă mezeluri (salam, parizer, specialităţi, cârnaţi), lac­tate şi produse ready meal.

„Grupul Cris-Tim este lider pe piaţa din România pe categoria de mezeluri, categorie foarte matură, cu creşteri con­stante anual. Canalul de export repre­zintă o sursă de business care are o perspectivă majoră de creştere prin ac­cesarea de noi parteneri. Strategia noas­tră pentru viitor include ţintirea unor noi pieţe, cum ar fi Africa sau Asia şi Orientul Mijlociu, cu intrare pe lanţuri de retail modern cu brandul propriu“, a spus pentru ZF Radu Timiş Jr, CEO al grupului Cris-Tim. El adaugă că pentru grup, canalul de export este prioritar în ceea ce priveşte strategia de creştere, având astăzi o pondere anuală în cifra de afaceri de peste 12%.

„Pentru export, produsul vedetă rămâ­ne în continuare Salamul Săsesc, care este apreciat de românii de pretutindeni.“