Urmează conferinţa ZF eCommerce, marţi, 28 martie: Call center vs. chatbot: ce funcţionează în România în relaţiile cu clienţii?

Autor: Ioana Nita 22.03.2023

Call center sau chatbot? Care sunt cele mai potrivite canale pentru relaţiile cu clienţii magazinelor online? Ce sisteme de IT sunt esenţiale pentru a le răspunde rapid clienţilor? Acestea sunt câteva dintre între­bările la care vor răspunde speakerii din cadrul conferinţei ZF eCommerce 2023, ce va avea loc marţi, 28 martie.

În cadrul unui panel dedicat, Alexandru Niculescu, VP operations eMAG, Aneta Cotoi, head of customer care Sezamo România, şi Bogdan Tătar, group head of business platforms discipline Endava, vor vorbi despre mixul potrivit de canale pentru interacţiunea cu clienţii şi soluţiile IT necesare, tendinţele din domeniu legate de automatizare şi robotizare, dar şi de importanţa păstrării factorului uman în relaţia cu utilizatorii maga­zinelor online, în condiţiile în care nu toate solictările clien­ţilor pot fi rezolvate de roboţi, şi nu toţi clienţii sunt fami­liarizaţi cu aplicaţiile de mesagerie.