Mitru Crişan, proprietarul lactatelor Diami: „Am început implementarea celor două noi proiecte de modernizare a fermei şi a fabricii, o investiţie de 2,7 mil. euro cu fonduri europene“

Autor: Mirabela Tiron 29.03.2023

A ajuns anul trecut la afaceri de 20 de mil. euro iar pentru acest an a bugetat o creştere cu 21% Producătorul s-a dezvoltat prin fonduri europene.

Compania Teletext, ce deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, şi-a crescut afacerile la 20 de milioane de euro anul trecut iar pentru acest an estimează o creştere cu 21%, potrivit oficialilor companiei.

„Am crescut anul trecut peste nivelul bugetat, am ajuns la aproape 20 de milioane de euro iar pentru acest an estimăm o creştere cu 21%. Primele două luni au fost pe creştere ca producţie şi cifră de afaceri“, a spus pentru ZF Mitru Crişan, proprietarul companiei. Teletext (brandul propriu Diami) pro­duce iaurturi, smân­tână, brânzeturi într-o fabrică din Slobo­zia (judeţul Ialomiţa) şi con­curează pe rafturile maga­zi­ne­lor cu compa­nii precum Alba­lact, Danone, Fries­landCam­pina sau Covalact.