ZF IT Generation. Ion Gavrilescu, FieldOS – aplicaţie pentru gestionarea echipelor din teren: Vrem să atragem cel puţin 3-5 clienţi din SUA anul acesta, iar per total ţintim să ajungem la un portofoliu de 50 de clienţi. Mizăm pe venituri recurente anuale de minim 600.000 euro la final de an.
♦ Start-up-ul se află în plină campanie de finanţare pe SeedBlink, suma totală a rundei actuale de investiţii fiind de 800.000 euro. Până în prezent, FieldOS a strâns 107.500 euro pe SeedBlink, la care se adaugă 420.000 euro de la angel investors.
Start-up-ul FieldOS (fostul Smarthuts), care a dezvoltat o soluţie software ce permite gestionarea activităţilor echipelor care lucrează pe teren, vrea să ajungă anul acesta la un portofoliu de 50 de clienţi, din care minim 3-5 clienţi să fie din SUA, în condiţiile în care echipa îşi concentrează acum eforturile pe extinderea în piaţa americană. În prezent, portofoliul FieldOS cuprinde în total 34 de clienţi, printre cei mai mari numărându-se Therme, mallurile AFI şi clădirile de birouri AFI şi Sterling Cruise - firma care deţine franciza Salad Box şi care a adus în România şi lanţul american de restaurante Popeyes.
„Noi ne-am propus să avem minimum un partener anul acesta în SUA. Ideal ar fi doi, trei parteneri, dar minim ar fi să avem unul care să vândă activ şi să avem minimum trei-cinci clienţi. În momentul de faţă descoperim practic piaţa americană, am fost deja la mai multe evenimente dedicate industriei de restaurante şi ospitalitate şi am avut întâlniri şi cu potenţiali parteneri. Vrem ca piaţa din SUA să ajungă să genereze câteva sute de mii de euro în venituri recurente anuale“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation, Ion Gavrilescu, cofondator şi managing director în cadrul FieldOS.
Pe lângă piaţa din SUA, start-up-ul vizează şi extinderea pe pieţele din Orientul Mijlociu şi Marea Britanie.
„Avem trei parteneri cu care vorbim de aceste pieţe, de Orientul Mijlociu şi Marea Britanie. Să vedem ce se întâmplă, poate mai angajăm 1-2 colegi pentru aceste pieţe“, a punctat el.
În România, FieldOS a reuşit să încheie mai multe parteneriate cu jucători mari de la înfiinţarea sa în 2020 şi până în prezent şi continuă să îşi extindă reţeaua de parteneri.
„Ne concentrăm puternic să creştem prin parteneri. Noi am anunţat asta şi anul trecut. Avem în momentul de faţă în afară de cei de la Sostenia, care sunt un partener foarte puternic al nostru prin care am câştigat multe proiecte, şi un proiect global cu cei de la Therme cu care vom începe şi proiecte în Marea Britanie şi Canada. De asemenea, cu cei de la IT Genetics suntem acum in negocieri pentru un contract foarte mare şi în plus am mai adăugat încă trei parteneri cu care suntem în diverse stadii de înrolare“, a menţionat Gavrilescu, adăugând totodată că start-up-ul îi are parteneri şi pe cei Setrio, care merg pe verticala de health and pharma.
„Şi mai avem încă doi parteneri pe care sper să-i anunţăm cât de curând. Deci în România avem şase parteneri puternici şi încercăm să replicăm acest lucru şi la nivelul pieţei din SUA. Bineînţeles că noi vom vinde şi direct şi vom încerca pe cât se poate ca tot ceea ce vindem direct să mergem şi să îi dăm unui partener de implementare.“