JYSK deschide magazine în Dej şi Rădăuţi şi ajunge la 133 de unităţi pe piaţa locală. JYSK România a realizat o cifră de afaceri de 841,7 mil. lei (171 mil. euro) în anul financiar 2021-2022

Autor: Laurentiu Cotu 04.04.2023

Obiectivul JYSK este de a ajunge la 200 de magazine în România.

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, continuă planurile de expansiune în România şi inaugurează joi, 6 aprilie, două noi magazine, în oraşele Dej şi Rădăuţi, ajungând astfel la o reţea de 133 de unităţi în ţară. Noul magazin JYSK din Dej are o suprafaţă totală de 1.220 mp, iar cel din Rădăuţi o suprafaţă totală de 1.250 mp.

„Proximitatea este un atu în retail, oamenii nu vor să mai piardă timp în trafic sau să se deplaseze prea departe de casă pentru a face cumpărături. Iar clienţii vor să ne viziteze în con­tinuare în magazinele fizice, să vadă produsele înainte de a lua decizia de a cumpăra ceva, de aceea e important să avem cât mai multe magazine fizice, în cât mai multe oraşe din Româ­nia“, spune Iraida Paiuc, sales and marketing manager JYSK România şi Bulgaria, într-un comunicat de presă.