Reţeaua de magazine naturiste Vitamix a ajuns la 59 de unităţi la nivel naţional: „Deschidem preponderent în malluri, mai avem trei-patru unităţi planificate în 2023“

Autor: Georgiana Mihalache 04.04.2023

♦ Vitamix a început să dezvolte reţeaua proprie de magazine în 2014, atât prin deschideri proprii, cât şi prin achiziţii ale unor jucători mai mici.

Reţeaua Vitamix, magazine de suplimente naturale, alimente sănătoase şi cosmetice, s-a extins în 2022 şi a ajuns la 59 de magazine în prezent, iar planul fondatorilor pentru anul acesta este să mai adauge încă trei-patru magazine. Mallurile şi centrele comerciale sunt vizate pentru extindere.

„Am mai deschis câteva maga­zine, am ajuns la o reţea de 59 de unităţi, mai avem câteva deschideri planificate anul acesta, trei-patru unităţi cel puţin. Ne uităm la trafic, dar urmărim mallurile, în ultimul timp. Deschidem preponderent în malluri, tot ce avem în plan în aceste spaţii ne dorim să dezvoltăm“, a spus Zsolt Benedek, acţionarul Adams Vision, compania sub care este operat brandul Vitamix.

În 2022, Vitamix a generat afaceri de 54 mil. lei, potrivit acţionarului companiei, în creştere cu 22% faţă de anul anterior, din calculele făcute de ZF. În prezent, Vitamix are în derulare un proiect de investiţie de 1,5 milioane de euro într-un depozit logistic, estimat să fie gata în toamna lui 2023. Suprafaţa depozitului este de 1.500 mp, iar birourile mai ocupă o suprafaţă de 300 mp.