Pepco, cu peste 410 magazine în România: „De când am intrat pe piaţă, în medie, deschidem 5 unităţi noi pe lună. În 2023 ne dorim 40 de magazine noi“. Pepco a obţinut în România în 2021 o cifră de afaceri de aproape 1,9 mld. lei, cu 36% mai mare versus 2020
Autor:
Cristina Roşca
12.04.2023
♦ Retailerul polonez ce activează pe segmentul de discount a intrat pe piaţa locală în 2015 şi încă de la început a mizat pe o expansiune accelerată ♦ Profitul a avut o evoluţie chiar mai bună, aproape dublându-se la 248 mil. lei.
Discounterul polonez Pepco a ajuns să deţină în România peste 410 magazine de modă cu preţuri mici şi vrea să continue expansiunea accelerată, bugetându-şi alte 40 de inaugurări în 2023.
„Avem peste 410 magazine în România, ceea ce înseamnă că, de când am intrat pe piaţă, în medie, deschidem 5 magazine noi pe lună. Şi planificăm noi deschideri, noi modernizări“, spun oficialii brandului.