Massimo Paronitti, De’Longhi România, despre divizia comercială: Avem o cotă de piaţă de 33% pe segmentul de espressoare. Anul trecut a fost cel mai bun de la crearea diviziei, cu o creştere a vânzărilor de 9% faţă de 2021
♦ Grupul italian De’Longhi are în România activităţi de producţie şi de import şi distribuţie ♦ Tot businessul este operat pe o singură firmă, De’Longhi România ♦ Totuşi, activitatea comercială şi cea de producţie sunt diferite şi sunt administrate separat, având fiecare management dedicat ♦ În producţie, grupul e activ de mai bine de un deceniu, pe când divizia comercială a fost înfiinţată în 2018.
Divizia comercială a grupului italian De’Longhi, cea care se ocupă de importul şi distribuţia electrocasnicelor în România, şi-a bugetat pentru 2023 o nouă creştere a vânzărilor, după un avans de 9% anul trecut. Totuşi, Massimo Paronitti, general manager al diviziei comerciale De’Longhi România şi Ungaria, spune că piaţa va avea de traversat o perioadă dificilă, cu scăderi de volume şi creşteri în valoare susţinute exclusiv de scumpiri.
„Pentru electrocasnicele mici (segmentul pe care activează De’Longhi – n.red.), va fi un an de tranziţie, cu volume estimate în scădere, dar valoarea medie a cheltuielilor va creşte. Comunicarea, execuţia în magazin şi inovaţia încorporată în produse vor face diferenţa pentru a atrage consumatori. Deşi piaţa va fi dificilă, va fi încă un an de creştere pentru noi“, spune executivul italian, fără a oferi însă cifre referitoare la avansul estimat.