Alexandra Lucescu, director general, SoftOne România: Piaţa din România a urcat în topul priorităţilor de dezvoltare ale grupului, iar strategia de dezvoltare are ca obiectiv o creştere exponenţială, atât organică, cât şi prin fuziuni şi achiziţii

Autor: Alexandra Cepăreanu 26.04.2023

Compania este prezentă pe patru pieţe - Grecia, Cipru, Bulgaria şi România La nivel internaţional, grupul are peste 500 de angajaţi şi o reţea de peste 600 de parteneri.

SoftOne România, subsidiara locală a furnizorului elen de soluţii software cu acelaşi nume, prezentă pe piaţa locală de peste nouă ani, are în vedere o dezvoltare mai „agresivă“ pe piaţa naţională în următoarea perioadă, care vizează atât o creştere organică, cât şi achiziţii ale jucătorilor de profil prezenţi în România.

„Din 2022, piaţa din România a urcat în topul priorităţilor de dezvoltare pentru grupul nostru, iar întreaga strategie de dezvoltare are ca obiectiv o creştere exponenţială, atât organică, cât şi prin fuziuni şi achiziţii. Acest lucru este datorat faptului că în România ne confruntăm cu o segmentare puternică a pieţei de IT. Există mulţi dezvoltatori şi furnizori locali care domină o anumită regiune sau un domeniu, însă nu există cu adevărat lideri de piaţă, cel puţin în industria de business software. Trendul natural, pe care îl observăm deja pe marile pieţe europene, va fi ca toţi aceşti frunizori să se centralizeze într-un număr mult mai redus de jucători mari, care vor domina piaţa în următorii ani“, a spus pentru ZF Alexandra Lucescu, director general al SoftOne România