Ana-Maria Borlovan, head of driver operations la Uber, CEE: Uber Black este un produs specific, care va fi folosit doar în anumite situaţii. Uber X continuă să reprezinte 85% din cursele noastre, este produsul de bază

Autor: Alexandra Cepăreanu 12.05.2023

Uber România, companie americană care oferă servicii de ride-hailing şi micromobilitate, îşi diversifică portofoliul de produse şi lansează serviciul Uber Black, prin care pasagerii pot călători în vehicule premium, precum Mercedes-Benz Clasa E, Volkswagen ID.4 sau Tesla Model 3. Serviciul premium Uber Black este disponibil în prezent doar în Bucureşti şi dispune de o flotă de câteva sute de maşini, dintre care 30% sunt electrice. „Am ştiut de mult timp că există o nevoie, o piaţă pentru acest tip de serviciu premium în România, dar am făcut paşi mici.“

„Am început cu serviciul Confort, apoi am lansat Uber Green, pentru că am observat o deschidere mare pentru cursele cu maşini electrice, în România, deşi mai avem multe de făcut în ceea ce priveşte dezvoltarea infrastructurii dedicate acestor vehicule, dar au fost făcute destule eforturi în această zonă. Lansăm serviciul Uber Black pentru că ştim că este nevoie de el şi l-am prioritizat în acest moment. Nu avem clar un obiectiv pentru primul an de la lansarea serviciului, dar ştim că vom avea parteneri care ni se vor alătura şi vom creşte“, a spus pentru ZF Ana-Maria Borlovan, head of driver operations la Uber, pentru regiunea Europei Centrale şi de Est (CEE).