Contracţia consumului se simte şi în businessul curierilor: românii cumpără mai puţine haine şi electrocasnice, dar preţul e cel mai sensibil criteriu. FAN Courier: „Se gândesc de două ori înainte de a achiziţiona un produs mai scump“

Autor: Miruna Diaconu 15.05.2023

În pofida contracţiei consumului pe anumite categorii de produse, primul trimestru a adus creşteri de circa 10-15% pentru businessul de curierat.

Comportamentul consumato­rilor s-a modificat odată cu creşterea semnificativă a pre­ţu­rilor, iar aceştia sunt mult mai atenţi la ce şi cât cumpără. Această tendinţă se observă însă şi în rândul curierilor, care au perspectivă mai largă asupra consumului în această perioadă.

Primele categorii de produse influenţate de contracţia con­su­mului sunt îmbrăcă­min­tea şi articolele de modă, cât şi produsele e­lec­tro­casnice, care au o durată de viaţă mai lungă.