Antreprenori locali. Macromex estimează dublarea vânzărilor în HoReCa în următorii trei ani în Bucureşti şi Ilfov. „În 2023 am depăşit ca volume anul 2019 în HoReCa“, spunea recent Albert Davidoglu, CEO al Macromex

Autor: Mădălina Dediu Panaete 19.05.2023

Macromex, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse alimentare, estimează o dublare a vânzărilor în sectorul HoReCa în următorii trei ani în Bucureşti şi Ilfov.

De altfel, pentru anul acesta compania estimează un avans a cifrei de afaceri pentru divizia HoReCa cu 20%, pe baza majorării volumelor de vânzări şi a evoluţiei pozitive a numărului de clienţi. În 2022, Macromex a lansat o platformă digitală numită horeca.macro­mex.ro. În plus, compania românească are şi o platformă de comenzi B2B numită Bocado, care se adresează clienţilor HoReCa.