Un salariu pe zi. Un visual merchandiser câştigă între 550 şi 750 de euro net pe lună

Autor: Ramona Cornea 22.05.2023

Un angajat pe poziţia de visual merchandiser are un salariu care variază, în medie, între 550 şi 750 de euro net pe lună, arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs.

„Un visual merchandiser este responsabil de crearea unui aspect atractiv şi coerent pentru un spaţiu comercial, cu scopul de a atrage şi a captiva clienţii. Aceştia combină arta, ştiinţa şi obiectivele de afaceri pentru a crea experienţe vizuale care să încurajeze vânzările şi să dezvolte brandul. Angajatorii caută pentru rol candidaţi cu studii superioare în arhitectură, design interior sau arte plastice, atenţie bună la detalii, disciplină personală şi abilitatea de a prioritiza şi de a organiza propria muncă pentru a utiliza cât mai eficient timpul disponibil. Este un rol ce necesită multă creativitate susţinută de competenţă vizuală comercială şi un ochi aprofundat pentru estetică. La momentul actual sunt deschise mai multe poziţii în oraşe mari ca Bucureşti, Iaşi, Târgu-Mureş, Braşov, Cluj, Sibiu, Timişoara, Galaţi, Ploieşti, Oradea sau Craiova, oferta salarială fiind între 550 - 750 euro net lunar“, spune Ana Vişian, marketing manager în cadrul BestJobs.

Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: tichete de masă, program de lucru flexibil, reduceri la produsele din magazin, zile de concediu suplimentare şi sistem de bonusuri.

În prezent, 3.539 de posturi vacante pentru poziţia de visual merchandiser sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Pentru această poziţie, cele mai multe anunţuri sunt în Bucureşti, Iaşi, Târgu-Mureş, Braşov, Cluj, Sibiu, Timişoara, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Craiova etc. 

 

Ana Vişian, marketing manager, BestJobs:

Un visual merchandiser este responsabil de crearea unui aspect atractiv şi coerent pentru un spaţiu comercial, cu scopul de a atrage şi a captiva clienţii. Aceştia combină arta, ştiinţa şi obiectivele de afaceri pentru a crea experienţe vizuale care să încurajeze vânzările şi să dezvolte brandul.