FAN Courier, liderul pieţei de curierat, investeşte 10 milioane de euro pentru dublarea reţelei de lockere şi va ajunge la 2.000 la nivel naţional. Reţeaua de lockere a companiei a fost lansată în luna octombrie a anului trecut cu instalarea primelor 1.000

Autor: Miruna Diaconu 24.05.2023

FAN Courier, liderul pieţei de curierat din România, îşi dublează reţeaua de lockere şi ajunge la circa 2.000 în toată ţara. Investiţia în instalarea a încă 1.000 de lockere se ridică la 10 milioane de euro, potrivit informaţiilor furnizate de companie.

FAN Courier a lansat în octombrie 2022 reţeaua de lockere numite FANbox-uri prin instalarea primelor 1.000, proiectul fiind atunci estimat la 10 milioane de euro, urmând să fie dezvoltat în etape.

Adopţia tot mai mare a acestui tip de livrare de către consumatori a determinat compania să mai investească încă 10 mi­lioane de euro pentru dublarea numărului de lockere. Ast­fel, în total, FAN Courier a investit 20 mili­oane de euro în reţeaua de lockere.

„Succesul rapid al lockerelor instalate în primele luni de la startul investiţiei ne-a determinat să continuăm ritmul de instalare în toată ţara. Avem încredere că lockerele reprezintă o soluţie eficientă pentru toţi cei implicaţi - retaileri, curieri şi destinatari. Cu ajutorul reţelei de lockere creştem indepen­denţa clientului final - care nu mai este nevoit să fie la adresă pentru primirea coletului, mă­rim productivitatea curierilor noştri şi con­tribuim la protejarea mediului înconjurător - un curier poate livra un număr crescut de expediţii şi poate prelua şi retururile de la aceeaşi unitate efectuând un singur drum cu maşina“, spune Adrian Mihai, CEO al FAN Courier.