ZF/iBanFirst Regional Business Summit, ediţia a II-a. Lucia Costea - Co-founder & CEO Secom® Healthcare Group: Piaţa creşte în continuare ca valoare. Comparativ cu ţările din Vestul Europei, consumul din România este mult mai mic, dar există un trend de conştientizare în rândul consumatorilor privind sănătate lor, prin urmare consumul este în creştere

Autor: Mircea Nica 25.05.2023

Deşi în România consumul este mult mai mic faţă de ţările din Vestul Europei precum italia şi Germania, există un trend de conştientizare în rândul consumatorilor privind sănătate lor, prin urmare consumul este în creştere, a spus Lucia Costea - Co-founder & CEO Secom® Healthcare Group în cadrul Coferinţei ZF/iBanFirst Regional Business Summit, ediţia a II-a.

“Piaţa creşte în continuare ca valoare. Comparativ cu ţările din Vestul Europei, consumul din România este mult mai mic. De exemplu, consumul este de 20 de ori mai mic decât în Italia şi de 6 ori mai mic decât în Germania. Este un trend privind consumatorii care sunt mai conştienţi privind sănătatea lor, prin urmare consumul este în creştere.”

Ce a mai spus Lucia Costea - Co-founder & CEO Secom® Healthcare Group:

"Obiectivul nostru este de a ajuta oamenii să îşi îmbunătăţească sănătatea şi starea de bine prin produse inovatoare şi calitative. Astăzi avem patru divizii, Secom® – divizia business-to-business, care gestionează întregul portofoliu de produse, distribuţia şi promovarea acestuia pe piaţa din România; Secom® Retail – divizia de business-to-consumer, care coordonează lanţul de 15 magazine fizice Secom® şi e-shop-ul secom.ro; Good Routine® – brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom®, comercializat atât în România, cât şi pe piaţa internaţională, prin divizia Secom® International Markets."

"Suntem o companie de 35 mil. euro, cu 200 de oameni Din 2004 avem o creştere anuală compusă de 45%. În 2022 a fost al doilea an în care am reuşit să avem cea mai mare rată de retenţie din categoria de suplimente în România - 72%.”

"Din punctul nostru de vedere, pertenerii reprezintă un factor important privind extinderea internaţională. Cred că acum nu este contextul portrivit pentru extinderea internaţională, dar suntem antreprenori suntem persistenţi, agili şi ne adaptăm şi cu siguranţă vom reuşi pe termen mediu şi lung."

"Cred că este o investiţie pe termen mediu. Vrem să facem brandul nostru vizibil pe piaţa internaţională. Am fost de trei ori în Geneva, în toamnă mergem în Asia, anul viitor mergem în Orientul Mijlociu."

"Polonia cred că este cea mai dificilă piaţă pentru că piaţa este destul de scăzută ca preţ, iar noi jucăm pe zona premium. Polonia este o piaţă competitivă, iar lanţurile farmaceutice au propriile branduri."