Grzegorz Grabowski, managerul care conduce operaţiunile Maspex în regiune: creşterea inflaţiei aduce o provocare destul de mare. Se resimte o scădere a volumelor pe toate segmentele, dar continuăm să investim

Autor: Mădălina Dediu Panaete 26.05.2023

Grupul Maspex este unul dintre cei mai mari producători de băuturi şi alimente, având mai multe fabrici. În 2022, Maspex Romania a atins o cifră de afaceri de 1 mld. lei.

Grzegorz Grabowski, general ma­na­ger, BU România, Ungaria, Bulgaria şi Mol­dova – Maspex Group, unul dintre cei mai mari jucători din industria băuturilor răcori­toare, dar şi al producţiei de alimente, crede că anul acesta este unul al provocărilor specifice contextului socioeconomic şi politic actual.

„Creşterea inflaţiei aduce o provocare destul de mare şi în ceea ce priveşte volu­mele, fiind resimţită o scădere a volumelor în toate segmentele în care activăm. Rămânem, însă, concentraţi în direcţia consolidării pozi­ţiei Maspex pe piaţă şi ne continuăm pla­nurile de dezvoltare, totodată urmărim ten­dinţele pieţei şi evoluţia acesteia la nivel glo­bal astfel încât să ne putem identifica cele mai potrivite strategii pentru perioada urmă­toare“, a spus managerul pentru ZF. În 2022, Maspex Romania, principala companie din grup, a avut o cifră de afaceri de peste 1 mili­ard de lei (circa 207 mil. euro), acesta fiind cel mai înalt nivel al businessului raportat în România de grupul cu acţionariat polonez. În 2022, cifra de afaceri a companiei a avan­sat cu 27% faţă de anul precedent.